Etiketter

, , , , , ,

God morgon!

Vet ni vad jag ska göra nästa lördag? Jag ska på utbildning för att bli ledare för SATS Running Club! Förra våren hade jag första plats på väntelistan till utbildningen men då ingen blev sjuk så fick jag inte möjligheten att testa, men nu när vårsäsongen närmar sig så kommer också fler utbildningar inom denna utomhusaktivitet – och jag fick plats!

Passet är 1 timma och är ett rent kvalitetspass. Det är olika typer av intervaller och backträning och kanske lite snabbdistans också om jag inte missminner mig?

Det känns så himla kul att äntligen få gå utbildningen. Om det blir egna pass vet jag inte, det tar ju alltid tid att få egna pass men på SATS Stadion kommer de ha SATS Running Club både måndagar och onsdagar (precis innan min klass) så då börjar jag som vikarie där i alla fall. Ska bli såååå kul!!! Det känns som ett perfekt pass på mig, och ett ruskigt bra komplement till BodyCombaten.

Det är ju ta mig tusan helt perfekt att få springa och få betalt för det!

run happy run grumpy run slow run fast run a little run a lot just run

