Etiketter

, ,

Det är så himla skönt att instruera en klass redan på måndagen, första dagen i veckan. Jag tycker alltid att jag känner mig extra duktig när jag börjar veckan med träning och att då dessutom ha en fast klass på schemat som jag instruerar gör ju saken desto enklare att åstadkomma. Igår var inget undantag.

Det blev en värdig begravning av BodyCombat 57 på SATS Fridhemsplan och deltagarna var riktigt grymma och bjöd på härlig energi. För första gången (tror jag) så var klassen fullbokad med kö, men när klockan väl slog 16:30 så hade givetvis väldigt många bokat av.

Jag ser verkligen fram emot att börja instruera BodyCombat 58 – musiken är så jäkla grym! Men när jag väl kom hem och började lyssna in det nya så insåg jag att jag även kommer att sakna BodyCombat 57. Det är lustigt hur man fastnar mer och mer för en klass ju längre tiden går, men det har nog också att göra med att det sitter bättre och bättre, jag kan utföra klassen sovande, bak och fram och upp och ner. bodycombat linn johansson sats fridhemsplan 57

På onsdag blir det en liten smygrelease av BodyCombat 58 med några låtar. Bland annat en riktigt svidande capoeiralåt. Utöver det så kommer mina hörlurar börjar ryka, jag kommer tänka BodyCombat, andas BodyCombat och röra mig framåt med front kicks tills nya releasen sitter – eller tills på fredag, för då är det dags att ägna fokus på utbildning och mitt andra stora träningsintresse – LÖPNING!

Blir du nyfiken på BodyCombat? Här har jag skrivit mer om vad det innebär och hur ett pass är uppbyggt.

