Etiketter

, ,

Igår var det dags för release av BodyCombat 58 på SATS Stadion. Och det måste ha varit som om mina viskningar och lovord om ny release och teamklass färdats med vinden till alla deltagares öron för igår var det knökfullt! Mina stammisar som jag inte sett på ett par månader var tillbaka, de som är där varje vecka var tillbaka, några som nyss hittat till BodyCombaten genom min klass var där, det var flera helt nya och en salig blandning helt enkelt.

Jag hade med mig en fin present i form av min kollega Teresia som har kört BodyCombat på Stadion på lördagar under året. bodycombat sats stadion teresia och linn

 

Det kan vara så att vi har ringt varandra och stämt av det här med kläderna. Och, jag vet att min pose är katastrofal, inga ursäkter. Teresia däremot, hon kan det här med att ställa sig snyggt i en kata!

När det är ny release och man som instruktör är lite osäker på den nya releasen är det oftast mindre nervöst, lättare och betydligt roligare att köra ihop. Delad glädje är dubbel glädje!

Och sådan glädje det var igår. Det var grymt ös hela timman igenom! Dubbelt så mycket energi, dubbelt så mycket pepp och en fylld klass av taggade fighters som kämpade järnet.

2 gånger kvar innan juluppehåll och det blir säkert mer av den här varan.

