Etiketter

,

Igår var det dags för terminens sista BodyCombat på SATS Stadion. Jag var där, men inte för att träna. Jag ville enbart önska deltagarna god jul och sprida lite julstämning. Förra året körde jag på tomtetema på årets sista klass på Stadion, och har man gjort det en gång så får man väl ta och göra det igen?

Med pepparkakor i famnen och en tomteluva på huvudet hälsade jag på deltagarna och trots att det inte var så många som var sugna på pepparkakor före klassen så var det en sak som jag reagerade över.

Jag brukar vara på plats utanför salen ca 15 minuter före klassen börjar, för att småprata med deltagarna, kolla läget, se om det är några nya osv. Det är ett sätt att försöka se och bekräfta alla deltagare vilket inte alltid är så lätt under själva klassen när allt går i rasande tempo, inget stopp i musiken och jag ska hinna coacha alla 40 fighters framför mig.

Igår före klassen så var det inte jag som ställde frågorna utan frågorna kom till mig och många deltagare samlades omkring mig bara för att prata. Det är ett stort framsteg jämfört med början av året och det kändes som en julklapp i sig. Mitt gäng alltså. Mitt Stadion-gäng.

Igår hade jag fantastiska Teresia som tog klassen åt mig. I snygg blå tomteluva och röd topp hade hon anammat det tomtetema som vi skulle ha kört ihop. Efter en liten julhälsning på scenen till alla deltagarna så lämnade jag pepparkakorna, deltagarna i tryggt förvar hos Teresia. tomtetema linn johansson sats stadion bodycombat

Om det är så att man ändå vill köra mer BodyCombat med mig innan nästa termin börjar i januari så kör jag:
Lördag 21/12 kl. 11:00 BodyCombat på SATS Medborgarplatsen
Måndag 30/12 kl. 16:30 BodyCombat på SATS Fridhemsplan
Måndag 30/12 kl. 18:30 BodyCombat på SATS Regeringsgatan.

