Etiketter

, , ,

Igår så var det då dags för premiären av Runners Strength på SATS Tule. Och premiären för mina måndagseftermiddagar fram till slutet av mars.

Jag började med min BodyCombat på SATS Fridhemsplan kl. 16:30. Det var flera av mina vanliga deltagare, men även en del nya ansikten. Klassen kändes bra, och trots uppehåll över julen och sjukdom dessförinnan så känns det nu som att BodyCombat 58 sitter riktigt bra och jag kan börja fokusera på det där lilla extra som gör klassen till en höjdarklass.

Efteråt så var det bara att hoppa in i duschen, äta min medhavda middag och sedan bege mig mot SATS Tule.

Det är oerhört högt tryck på Runners Strength vilket känns riktigt kul. Då har man lyckats väl med marknadsföringen när det är kö till klasserna redan innan första klassen har körts. Och trycket fortsätter att vara högt – det är kö till klasserna även om två veckor. runner strength linn johansson sats tule

runner strength 20 januari linn johanssonJag har inte varit med om det tidigare men igår var det visst till och med så att en person inte fick plats, annars brukar ändå alla få plats trots lång kö före.

Jag var ordentligt nervös före klassen, men det är så det ska vara. Det hör till. Dessutom kom projektledaren från Urban Tribes till klassen för att titta och utvärdera mig. Jag kan väl säga att det gjorde mig aningens mer nervös.

Men, klassen kom igång och ju längre in i passet vi kom desto mer avslappnad blev jag. Deltagarna var riktigt nöjda efteråt och det var många som kom fram och gav positiv feedback om passet. Känns superbra! Projektledaren Deri var också nöjd vilket glädjer mig.

Nu är jag övertygad om att det bara kommer att bli bättre. Permiären är gjord och jag vet vad jag har att jobba med till nästa vecka. Passet var riktigt jobbigt och svetten droppade från ansiktet. Precis så som träning ska vara. linn johansson bodycombat runners strength sats fridhemsplan sats tule

Idag har jag ordentligt träningsvärk i rumpa, höfter, hamstring och lår från Runners Strength. Och i rygg och axlar från BodyCombat. Då vet man att man inte legat på latsidan i alla fall.

Runners Strength har jag skrivit om här.

