Etiketter

, , , , ,

God morgon!
Idag är starten för min andra och sista kurs innan jag har en fulländad magisterexamen i kemi.

Förra veckan blev också så som jag hade tänkt i träningsväg, men jag var inte beredd på att kroppen skulle kännas så fräsch och pigg som den gjorde. 3 BodyCombat-klasser, 2 löppass á totalt 37.7 km + Runners Strength + FLX + styrketräning = 10 timmars träning fördelat på 8 pass. Skillnaden är att jag inte cyklade något förra veckan, vilket normalt sett är något som ger mig ytterligare minst 4 timmars motion per vecka, så det gör enorm skillnad.

Denna vecka tänkte jag därför få in ytterligare en löppass, men jag vet inte riktigt när och hur. Däremot så hinns inget långpass med till helgen så det får bli lite kortare turer istället.i'm a runner inspiration running

Löpning hittills i år: 88.8 km

Träningsplanering vecka 4: 
Måndag: BodyCombat 16:30 på SATS Fridhemsplan
Runners’ Strength 19:00 på SATS Tule

Tisdag: Eftermiddagslöpning.

Onsdag: FLX 18:30 på SATS Stadion.
BodyCombat 19:00 på SATS Stadion.

Torsdag: Kvällsintervaller.

Fredag: Runners’ Strength 11:00 SATS Marievik – vick!
BodyCombat 16:30 på SATS Hötorget
Styrketräning ben.

Lördag: Vila.

Söndag: Kort löppass.

