Etiketter

, , , ,

Förra veckan blev inte helt som tänkt, men fullgott ändå med 8 pass. 8 pass fördelat på 3 dagar vilket jag inte gör om. Dubbelpass fungerar under en dag, men 3 pass är lite slitigt och kräver mer återhämtning. Men, om man inte testar så vet man inte heller. Denna vecka hoppas jag på att det blir mer löpning och att jag får till 3 pass löpning vilket bör ge mig både 9 träningspass och 40 km löpning.

Förra veckan blev det inte mer än 15.3 km löpning. 
Löpning hittills i år: 104.1 km

Det är dock mer än vad jag sprungit vid samma tid förra året, framför allt för att jag började året med feber och förkylning och avslutade januari med handledsoperation och 2 veckors vila. Oavsett anledning, så känns det bra att ha sprungit längre i år!

bodycombat och flx

Träningsplanering vecka 5: 
Måndag: BodyCombat SATS Fridhemsplan kl. 16:30
Runners Strength (löpstyrka) SATS Tule kl. 19:00

Tisdag: Intervallträning, medellånga eller långa intervaller på löpband.

Onsdag: FLX SATS Stadion kl. 18:30
BodyCombat SATS Stadion kl. 19:00

Torsdag: Lugn jogg ute, ca 10-12 km.

Fredag: BodyCombat SATS Hötorget kl. 16:30
Styrketräning ben, för underhåll.

Lördag: Vila.

Söndag: Långdistans, gärna 26 lugna kilometrar eller något kortare med några kilometer i marathontempo.

