Etiketter

, ,

Vad passar bättre än att jobba med hjärtat på alla hjärtans dag? Dagen då man ska tänka lite extra på sina nära och kära, men även då kan man ska rå om sig själv lite extra, sin kropp, hälsa och hjärta. Precis vad jag gjorde, ihop med 50 st andra träningssugna fighters!

Ett ordentligt pulshöjande svettigt BodyCombat-pass bjöd jag deltagarna på, på SATS Hötorget. Dagen till ära var jag klädd i rosa skor och rosa linne och även om det är en av mina favoritfärger så instruerar jag inte BodyCombat i just dessa färger – men på kärlekens dag så passar det.i love bodycombat

Efter klassen blev jag överraskad med en chokladask av en av mina stammisar. Så oerhört omtänksamt och det värmer verkligen! Tack!!!bodycombat och present och rosaklädd

Sambon var med på klassen igår och vi avslutade med lite styrketräning innan vi gav oss iväg för att äta middag på restaurang. Det är verkligen en perfekt start på fredagskvällen och helgen att börja på gymmet. Stämningen är på topp, energinnivån hög och deltagarna är alldeles fantastiska!

