Etiketter

, , , ,

Det är helt klart något speciellt med att inleda veckan med träning. Man känner sig lite extra duktig för att man kommer igång redan dag 1 på veckan.

Igår var det fantastiskt ös på min måndags-BodyCombat på Fridhemsplan. Det riktigt osade positiv energi och stämning. Många tror att det är utmattande att som instruktör behöva ge så mycket av sin energi. Men det upplever jag inte alls.

Det är inte huvudet som är trött efter mina klasser, det är musklerna, och det är som det ska vara efter träningspass. Det är ju inte så att jag bara ger och ger, det är en hårfin balans mellan att ge och ta. Och igår fick jag oändligt mycket energi av deltagarna. Och då kunde jag ge lika mycket tillbaka. Troligtvis gav jag lite för mycket energi för jag spräckte till och med mina BodyCombat-shorts i någon utav alla knän och sparkar. bodycombatbrud och spräckta brallor linn johansson sats fridhemsplan

Jag fick en rejäl dipp av snabba kolhydrater efter BodyCombaten och det var rätt tunga fötter som masade sig iväg till SATS Tule, men bara tanken på att jag strax skulle få träffa mina stammisar på SATS Tule räckte för att jag skulle piggna till. Mina måndagar är för mig magiska.

Även denna klass var fullbokad och stämningen på topp, några nya ansikten, men annars tog jag mig tiden att lära mig namnen på 10 deltagare. Nu är det bara 5 veckor kvar av min Runners’ Strength på SATS Tule och jag kommer sakna klassen och deltagarna innerligt mycket!!!

