Etiketter

, , ,

Förra veckan blev en riktigt tuff träningsvecka som förutspått och jag höll alla träningar som planerat.träning vecka 9

Däremot övade jag inte in alla BodyCombatlåtar, så jag har både uppvärmningen och nedvarvningen kvar som får nötas in imorgon kväll till onsdagens klass.

Denna vecka blir snarlik som förra, men det är också för att jag vet att vecka 11 innebär lite mer vila för min del och återhämtning, och då kan det också vara lämpligt att lägga in en-två tuffa träningsveckor dessförinnan.

Denna vecka ska jag även ”köra upp” som löpcoach för utomhusklasserna. Då jag missade det ordinarie utbildningstillfället får jag lära mig allt på egen hand och imorgon kväll ska detta presenteras.

Löpning hittills i år: 264.4 km (denna vecka vill jag över 300!!)

Träningsplanering för vecka 10 
Måndag: BodyCombat SATS Fridhemsplan kl. 16:30
Runners’ Strength SATS Tule kl. 19:00

Tisdag: Transportcykling 17 km. Lite lätt löpning och öva in de sista 2 BC-låtarna (just det kräver inte så mycket av mig, det är lika ansträngande som en promenad, så detta blir vilodag)

Onsdag: FLX SATS Stadion kl. 18:30
BodyCombat SATS Stadion kl. 19:00

Torsdag: Transportcykling 11 km. Löpning – kvalitetspass med intervaller.

Fredag: Teamklass med Sandra – BodyCombat SATS Hötorget 16:30
Styrketräning överkropp.

Lördag: Nu är jag nog trött, men 20-22 km långdistans med lite tempo alt. lugn lång runda á 29 km.

Söndag: Lite skidåkning!

Jag inser att denna vecka inte innehåller mycket vila alls, och det måste jag bara ha, så av det jag kan så tar jag det som det kommer och låter kroppen avgöra.

running is a gift to yourself. enjoy it(Tokigt löpsteg men annars bra bild!)

 

