Etiketter

, , ,

Igår var det dags för min onsdagskombo med FLX och BodyCombat på SATS Stadion. Vid det här laget hoppas jag att ni vet vad båda dessa klasser är för något? Om inte, kika här för FLX och här för BodyCombat.

Min BodyCombat på Stadion är den klass som jag har haft längst. Det var inte min första klass på SATS för jag började med Afro på söndagar på Medborgarplatsen och letade under tiden med ljus och lykta efter en ledig BodyCombat-klass på SATS. Och så dök den upp på SATS Stadion.

Nästan 2 år har jag haft den klassen, så det var med vemod och en liten klump i halsen som jag igår berättade att jag lämnar Stadion när mars månad är slut. Det är mitt beslut och mitt val, men ändå känns det lite jobbigt, och skönt på en och samma gång. 3 veckor kvar av mars månad, och 3 veckor kvar med mina klasser på Stadion.linn johansson flx bodycombat sats stadion

FLX-klassen igår gick alldeles jättebra. Releasen av BodyCombat 59 på SATS Stadion å andra sidan gick katastrofalt dåligt tycker jag. Deltagarna var däremot hur nöjda som helst. Jag har en till chans denna vecka, och på fredag, ja då ska BodyCombat 59 sitta ordentligt!!

