Etiketter

,

Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag, hurra hurra hurra. Vädret är på min sida och alla gratulationer gör att jag känner mig extra uppskattad just idag.

Jag väcktes vid 9 imorse av att sambon kom in med gitarren i famnen och sjöng för mig. Ett bättre sätt att vakna på än till hans stämma kan jag inte tänka mig.

Som om inte det vore nog sprang han strax därpå ut, och kom in med en bricka med tända ljus, varmt honungsvatten med ingefära, god yoghurt med massa nötter och kokos och nybakta varma scones. Och 2 paket!frukost på sängen födelsedagsfrukost ti sento födelsedagspresent

Vi har haft en alldeles strålande dag hittills med telefonsamtal stup i kvarten, njutit av inomhus-friidrotts-VM och sedan varit ute på långpass – jag till fots och han bredvid på cykel. Det är perfekt motivation för att hålla tempot, och idag ville jag hålla tempot högt. Vädret gjorde inte saken sämre.

Hoppas att ni andra får en lika fin dag som jag. Sån här bra känsla från start när man vaknar önskar jag att jag hade oftare – lugn, ro och bara mys!

