Etiketter

, , , , ,

Förra veckan blev något av ett rekord i motion. Det var inte riktigt tanken, men vad tråkigt livet skulle vara om allt gick helt som planerat. träning vecka 11

Det blev ingen dag med helvila eftersom att det blev skidåkning under första delen av veckan och under andra delen av veckan hade vi finbesök och det blev en hel del promenader och transportcykling. 2 löppass hann jag även med. Två riktigt tunga löppass, där inget riktigt gick som jag tänkt. Men så är det med träningen ibland. Inte alltid lätt, och inte alltid jätteroligt. Men ibland så måste det bara göras ändå.

Jag fick till årets hittills längsta löppass igår på nästan 31 km. Men mer om det senare. Cyklingen blev nästan lika mycket, men denna vecka (tack och lov för snön så att jag har en bra ursäkt) så blir det inte lika mycket cykling.

Kroppen är rätt sliten idag efter gårdagens löpning och veckans utmaning blir helt klart att ta mig igenom kvällens två tuffa klasser!

Löpning förra veckan: 43.3 km.
Löpning hittills i år: 346.7 km.

Träningsplanering vecka 12:
Måndag: BodyCombat SATS Fridhemsplan kl. 16:30
Runners Strength kl. 19:00 SATS Tule

Tisdag: Öva in FLX-passet (och det får gå som vila)

Onsdag: FLX SATS Stadion 18:30
BodyCombat 19:00 SATS Stadion.
Lite lugn löpning för att lära mig området vid Lill-jansskogen
Transportcykling 16 km.

Torsdag: Intervallpass med Team Stockholm Marathon.
Transportcykling 16 km.

Fredag: BodyCombat SATS Hötorget 16:30.
Styrketräning ben. Ev. transportcykling.

Lördag: Run Pace med Tribe Östermalm på SATS! + ytterligare lite löpning.

Söndag: Vila!

