Etiketter

, , , ,

Igår så hade jag min sista double Monday Madness. Sista gången med BodyCombat (på måndagar) och sista gången med Runners Strength!

Oavsett hur jobbigt det är ha två tuffa klasser på måndagar, oavsett hur sent det blir och oavsett hur lång dagen blir så har det varit alldeles fantastiskt att få börja mina veckor med denna dubbelkombination.

Måndagar har varit den bästa dagen i veckan utan tvekan. Alla människors nystartsdag och jag får dessutom köra två av mina favoritklasser och ta ut mig själv järnet.

Igår lade jag dessutom till transportcykling vilket gav mig ytterligare 2 mil av seghet i benen, men inte gjorde det någonting. Klasserna gick kanon och det blev ett riktigt bra avslut på båda!

Det var dock inte fullt på Runners Strength vilket kändes lite synd, en klass som alltid är fullbokad och mer därtill. Men de som var där var lika glada och nöjda för det, och givetvis ställde de upp på en avslutande bild. runners strength med linn johansson urban tribes by running sweden

Nästa vecka börjar SATS vårschema och då blir det utomhuslöpning för mig och alla deltagare vilket ska bli riktigt kul.

Åh dessa fantastiska människor alltså som jag fått träffa varje måndag, både på BodyCombat och Runners Strength, jag kommer att sakna dem!

