Etiketter

, , ,

Tisdagar är min värsta dag på veckan, inte minst då det också är veckans längsta jobbdag men framför allt för att jag är så trött i kroppen efter måndagarnas double Monday Madness (jag har minst en kollega som påpekar för mig varje tisdag hur trött jag ser ut – thank you!).

Idag piggade dock tanken på att få komma ut på lunchen upp lite. Ut i friska luften och ut i solljuset. Visserligen innebar det också en cykeltur i jobbkläder i svettempo och ytterligare 6 km på trötta ben, men vad gör man inte för att hinna till Urban Tribes-kontor på lunchen för att hämta ut de nya running coach-kläderna?!

Utöver den t-shirt som jag redan har, och har haft varje Runners Strength-klass så består min running coach-outfit nu också av en gul jacka med texten Run Happy på ryggen, en väst med reflexer som visar på samarbetet mellan SATS och Urban Tribes med stora bokstäver: Running coach – och sist och minst (men troligtvis inte minst i värde) en gps-klocka från TomTom.

På måndag är det dags – då är det premiär för alla nya utomhuslöpningsklasser på SATS. Med tanke på att klasserna redan är överbokade och vi har kallat in extracoacher så tror jag att det kommer att bli en succé!!

running coach urban tribes sats linn johansson

Ni hänger väl på löpklasserna på SATS? Finns i Stockholm, Göteborg, Oslo och Helsingfors. Tillsammans ska vi få många tillfällen att RUN HAPPY!

