Etiketter

,

Äntligen fredag och strålande solsken! Inget kan få ner mitt humör just nu!

Halsen är lite bättre, men ännu ej tillräckligt bra för att träna eller få upp pulsen. Startmilen som är imorgon ligger i farozonen, men inte på långa vägar uteslutet. Men, det är första milsloppet på säsongen och inget att hänga läpp för om jag missar det. Jag ser väldigt mycket fram emot helgen, hoppas på härligt väder, härligt sällskap och långa promenader med värmande solstrålar på kinderna.

En väldigt rolig sak är att jag numera kan titulera mig löpcoach för företag. Från och med nästa vecka så börjar jag med företagsträning för Urban Tribes och är tillgänglig för bokning!

Jag utlovar mycket glädje, glatt humör, tuffa pass, en hel del svett och lärorika timmar.

Nästa onsdag på veckans Run Speedplay för Tribe Östermalm ser ni dessutom mig som huvudcoach.

Mycket härlig löpning blir det och tills nästa vecka räknar jag med att halsen är helt bra!

happy friday

