Etiketter

, , ,

Igår och idag gör jag något som jag har längtat efter oerhört länge. Att det skulle ske nu var inte tanken, men jag har hoppats, längtat och suktat efter det i över 1 års tid.

Jag går Löpcoach steg 1 som ges i samarbete mellan Personal Training School och Urban Tribes.

Igår var det en heldag med teori och idag ska vi vara utomhus i det varma vädret och praktisera det vi lärt oss (just nu oroväckande kallt då med 0-gradigt). Det är mycket som jag kan sedan tidigare, inte minst eftersom att jag har läst så mycket anatomi & fysiologi på universtiet, men det är ändå bra att få allt uppfräschat.

Jag tror att den här utbildningen kan ge mig verktygen för att jag själv ska bli bättre på att planera min egen träning, men även för att bli en bättre coach med bättre kunskap när jag kör mina löparklasser på SATS och när jag coachar företagsträning. löpcoach-utbildning steg 1

