Etiketter

, , ,

Vad jag njuter av lediga dagar. Tillåter mig själv lite senare kvällar och att vakna självmant utan ljudet av väckarklocka. Igår kväll var jag, sambon och ett par vänner på restaurang Grill. Kan verkligen rekommenderas! Adressen och restaurangskylten sänkte förväntningar men när man klev in på restaurangen var det som en blandning av kubansk bar med hawaiidrinkar i ett Sherlock Holmes-bibliotek placerat i en cirkus. Ni förstår precis eller hur? Maten var helt fantastisk och stämningen likaså. Dit går jag mer än gärna fler gånger för att äta.  (bilder på restaurangen lånade från grills hemsida)restaurang grill valborg linn

Innan dess var jag på Urban Tribes-kontoret för ett 2-timmars möte. Tiden går himla fort när man har roligt. Det var jag, Sirpa (utbildare och coach) och Ingmarie (Head Coach för Tribe Tanto) och vi gick igenom vad som komma skall för oss. Inget mer om när/var/hur berättar jag nu, men håll utkik, roligheter är på gång!urban tribes linn sirpa ingmarie

Det blev en vilodag för mig igår, bortsett från 33.5 km transportcykling (rimligtvis motsvarar det ett rätt bra löp-distanspass). Benhinnan på vänster insida ben gör fortfarande ont och jag vågar inte riskera något inför Kungsholmen Runt nästa helg. Hellre lite extra vila nu och så hoppas jag kunna springa långgpass i helgen. Behöver verkligen få till mina långa långpass på 34-35 km så att jag känner mig redo för Stockholm Marathon.

