Etiketter

,

Jag tror att jag har sagt det förut, men det är värt att säga igen. Det känns att det är slutspurten inför valet till Europaparlamentet (glöm inte att rösta! Läs här om varför) och att bröllopet stundar. Hjärnan är grötig på dagtid, stressad på kvällstid och kroppen försöker bara hänga med och förstå varför jag inte heller rör på mig som vanligt. Igår kväll fick jag vara med om en första polisanmälan gentemot en person som kontaktar mig i jobbet på ett obehagligt sätt. Som sagt, mycket känns upp och ner, mycket är i huvudet och snurrar.

De senaste kvällarna har det varit fokus på bröllopet med provsmakning av menyn, träffat frisören och jag har även unnat mig att fixa naglarna (vilket kommer att göras om innan bröllopet). Det har blivit mycket transporter hit och dit och sena kvällar men också oerhört mycket roligheter!

Igår när jag kom hem väntade ett stort paket på mig. En rosa påse med barbapappa, en rosa boa, 100 kr för att inköpa outfit på myrornas och mycket mer – möhoppan är nära förstår jag av det tillhörande roliga brevet jag fick! Mitt i allt kaos och mitt i all stress var det här precis det jag behövde. Mina vänner är helt enkelt alldeles fantastiska, jag uppskattar det något enormt!

bröllopsfix

