Etiketter

Det har inte blivit någon uppdatering alls i helgen för jag har nämligen haft möhippa! Jag visste om detta redan i onsdags kväll då jag fick hem ett rosa paket. Det var en alldeles strålande lördag på alla sätt och vis. Det var underbart att få umgås med alla mina fina vänner på en och samma dag, jag kände mig enormt uppskattad, omhändertagen och bortskämd.

Jag fick i uppdrag innan lördagen att inhandla en outfit på myrornas för 100 kr (enkronor i två rör). I lördags skulle jag sedan börja dagen med att ta en selfie inne på 7-eleven med vissa varor. När bilden skickats iväg var det bara att invänta nästa uppdrag. På de tredje uppdraget kom jag till Arnelids SPA och där blev jag visad in till relaxavdelningen där det var kolsvart. Och vips så kommer 11 av mina närmsta vänner fram.

En härligt ful och stor baddräkt hade de införskaffat och här blev det bubbel i glasen, bubbel i vattnet, snacks och trevligheter. Jag fick 2 behandlingar, en ryggmassage och 1 ansiktsbehandling. Efter ett par timmar hade vi picknick i Vasaparken med massa godsaker, mycket mer bubbel och jag fick en del uppdrag att genomföra. bild 5 bild 1 (4)

Jag har ingen riktig koll på tiden men tror att vi kanske satt där 2-3 timmar innan vi begav oss vidare. Nästa anhalt blev en stripaerobics-klass där tjejerna hade ordnat med kläder, en negligé och ett par små hotpants som passade min tiara väl. Timman gick supersnabbt men blåmärkena från klassen kommer jag nog ha kvar i några dagar. bild 2 (5)

Vi fortsatte vidare hem till en vän för fix, mingel, mys, middag och 30 ballonger att smälla med många pinsamma frågor. När solen gått ner (enda tidsreferensen jag har) och ytterligare ett par timmar passerat så begav vi oss mot Café Opera där vi avslutade kvällen. bild 4 bild 3

Hela dagen var alldeles fantastisk. Enligt sambon kom jag i säng vid 04:15, i ett inte alltför pratvänligt skick och hela dagen igår gick åt till återhämtning kan vi säga.  Det var jättekul och jag längtar till nästa gång det blir picknick i parken, eller middag med utekväll med några av vännerna. Man borde umgås och hitta på roligheter så mycket oftare!! Jag hoppas att vännerna hade det lika roligt som jag.

