Etiketter

, ,

Idag går Stockholm Marathon av stapeln. Ett kraftprov som tusentals löpare har förberett sig för i 6 månaders tid. Det är en folkfest utan dess like och jag kan verkligen rekommendera att ta sig in till stan för att titta på de fantastiska löparna som tar sig an utmaningen. Ett stort LYCKA TILL och SPARK i BAKEN till alla som springer!!!stockholm marathon

Det blev ju inget Stockholm Marathon för mig i år pga benmärgsödem i underbenen. Det har känts jätteledsamt, men jag siktar framåt mot andra lopp och hoppas ändå få in 2 stycken marathonlopp i år. Kanske att jag åker in och tittar på loppet, annars så kommer jag garanterat att sitta klistrad framför tv:n och hålla kolla på mina vänner som springer.

Jag har ingen aning om när jag är igång igen och har möjlighet att springa så långa distanser som marathon, men potentiella lopp för mig skulle kunna vara Ölands Marathon 28 juli, Helsinki City Marathon 16 augusti eller Reykjavik marathon 23 augusti, Landskrona marathon 24 augusti, Växjö marathon 18 oktober, Frankfurt marathon 26 oktober eller Vintermarathon 9 november. Så hoppet finns kvar!stockholm marathon målgång

