Etiketter

, , , , ,

Jag hoppas att denna vecka kommer att visa på löpning i min träningsdagbok. Ikväll har jag tid hos min naprapat och jag hoppas innerligt att hans utlåtande är att jag kan börja jogga så smått.

Förra veckan blev det både mindre transportcykling och mindre av allt annat också i och med att det var långhelg och prio har verkligen varit bröllopsplaneringen.

träningsdagbok vecka 22

Jag känner att jag börjar tappa en del muskler men jag börjar faktiskt också trivas med den träning jag gör. HotMOJO har gjort under för min rörlighet och cyclingpulse-passet som jag var på igår såg jag framemot redan i lördags.

Denna vecka blir ju också lite av en kortvecka med röd dag på fredag men jag hoppas ändå att jag kan få till 6 pass i veckan, från 5 som har varit min standard under min skadeperiod. Inte så konstigt att jag då tappar muskler eftersom att jag innan dess körde fler tyngre pass. Lustigt dock är jag har kört flest pass under maj månad – av alla månader i år! Jag tror dock att det främst beror på transportcyklingen som jag nu gör varje dag till skillnad från tidigare.

Träningsplanering vecka 23:
Måndag: Lunchträning med SATS Cycling + SATS Core.
Transportcykling 16 km.

Tisdag: Vattenlöpning med Urban Tribes/Club Running Sweden
Hot MOJO på SATS Spårvagnshallarna.
Transportcykling 16 km

Onsdag: ABSolution + 30-20-10 på SATS Odenplan
Transportcykling 16 km

Torsdag: Hot MOJO SATS Spårvagnshallarna
Transportcykling 16 km

Fredag: Styrketräning

Lördag: Vila

Söndag: CyclingPulse 75 minuter
Transportcykling 9 km.

Och så hoppas jag att det finns några minuters löpning med i schemat också, men det vet jag efter ikväll!

