Etiketter

, , , ,

Andra veckan i juni är redan här och jag har börjat morgonen med powerwalk och 5 x 1 minuts jogg. Så härligt att vara utomhus. Redan 18 grader varmt vid 06:30 och jag var inte ensam om att njuta av grönskan och fågelkvittret.

Förra veckans träning såg ut såhär:

Träningsdagbok vecka 23

Fantastiskt att få se lite olika färger i träningsdagboken och äntligen lite löpning. Det blev nog inte ens 1 km för jag höll nog snarare 6-tempo än 5:00 minuter/kms-tempo. Fredagen och lördagen ägnades åt bröllopsplanering och i lördags var jag även ute i sommarstugan och njöt.

Denna vecka blir lite annorlunda träningsmässigt för i helgen så väntar något helt annat….

Jag hoppas att denna vecka också kan innehålla lite jogg, kanske 10 x 1 minut? Eller 5 x 2 minuter?

Träningsplanering för vecka 24:
Måndag: Powerwalk och 5 x1 minuts jogg.
#SwimupSthlm – får se vad det innebär men simning i öppet vatten..
Transportcykling 17 km.

Tisdag: Vattenlöpning med Urban Tribes.
Hot MOJO på SATS.
Transportcykling 13-16 km.

Onsdag: CyclingPulse 45 minuter på SATS.
Transportcykling 13 km.

Torsdag: Styrketräning 1 timma.
Powerwalk och jogg?

Fredag: Vila.

Lördag: DANSA HELA NATTEN!

Söndag: Vila

