God eftermiddag! Nu är jag ledig fram till lördag och passade på att unna mig en liten sovmorgon innan det var dags att sätta igång med allt. Det är visst mer kvar att göra inför bröllopet än vad jag hade trott. Men snart så!

Igår fick jag en fin liten överraskning då ett paket från Helhetshälsa damp ner i brevlådan.

I paketet fanns gojibärextrakt, en liten batteridriven visp för smoothies och tranbärextrakt. Detta kommer att göra pricken över i:et i mina smoothies framöver! Recept kommer givetvis när jag testat dessa. Men jag tänker mig en smoothie med banan, frysta hallon och gojibärextrakt. Gojibär har en kolaaktig smak tycker jag så jag ser fram emot att testa detta.

Vitaminvaruhuset har kampanj på tranbärextraktet denna vecka och Bodystore har kampanj i juli på gojibärextraktet där man får vispen på köpet.

gojibär och tranbär från helhetshälsa hälsoblogg blogg hälsaTips på recept på smoothies med gojibär och tranbär? (I pulverform alltså, så slipper man allt mixande!)

 

