Etiketter

Jag måste börja någonstans, och då väljer jag att börja med det allra senaste för oss. En smekmånad väntar oss i höst men ändå ville vi vara lediga efter bröllopet i några dagar och bara landa. Bara umgås och njuta av varandras sällskap. Även om mycket planering av bröllopet sker ihop så är det ändå inte så mycket umgänge. Inte så mycket tid att prata, diskutera och reflektera.

Så, vi bokade en natt på Grinda Wärdshus. Dit åkte vi igår med Waxholmsbolaget. Jag slogs direkt av hur vackert och fridfullt det var på ön. Grönt så långt jag kunde se och kor, får och höns som förgyllde idyllen ytterligare.

Vi gav oss direkt ut på en gång/jogging-runda för att bekanta oss mer med omgivningarna. På mitt schema stod nämligen 5×2 minuter + 5×1 minuts jogg + uppvärmning och nedvarvning i form av gång. Inte mycket till träning, men i alla fall lite motion och frisk luft. Och vi lyckades ta oss flera varv runt ön (nästan). Den var väldigt liten!Promenad och jogging runt Grinda

Efter vår lilla runda njöt vi av choklad, mousserande och färsk frukt som stått framdukat i vårt vardagsrum när vi kom. Lyx! En fantastiskt god 3-rätters middag och samtal i timmar avslutade kvällen. När man har varandra kan man egentligen vara precis var som helst, men det här, det var verkligen perfekt. bild 2 (6)Jag fick öva på min nya namnteckning också när jag skulle skriva under notan. Det krävdes stor koncentration och givetvis ville jag ha foto på även detta vilket maken (att skriva sambon går av bara farten så får jag delete:a och skriva om!) suckade gott åt och fotade.

 

