Etiketter

,

Var ska man börja egentligen? Vi är gifta. Vi har varit med om den roligaste helgen i vårt liv och glädjen, lyckoruset och nykär-känslan är lika hög som när vi vaknade upp i söndags som man och fru.

Helgen var utan tvekan den bästa i mitt liv. Och allt gick så fort så fort så fort, men jag njöt av varje sekund, varje minut. Det var så mycket kärlek och glädje från start till slut. Fram tills i fredagskväll kändes det rätt stressigt. Men så fort vi satte oss ner för att äta middag med vänner och familj i fredags så började stressen släppa bit för bit, och därefter var det bara en enda lång resa av upprymda känslor, kärlek, vänskap och glädje. 2014-06-13 kvällen före vigseln

Jag slapp känslor av tomhet efter vigseln som jag hade fasat för. Jag tror att detta är mycket tack vare att vi hade middag hos mina föräldrar på fredagen med både min och min mans (!) familj liksom några långväga gäster och toastparet. De allra flesta gästerna övernattade på Vidbynäs Gård och därför kunde vi också njuta av frukost tillsammans på söndagen efter några få timmars sömn (kom i säng vid 5!). Några gäster stannade dessutom kvar, inklusive min nya familj (brudgummens) och bortåt 15-tiden bröt vi upp som först. Det förlängde känslan avsevärt. Vi övernattade hos mina föräldrar, kom hem på måndagen och i tisdags åkte vi till Grinda Wärdshus för en natts övernattning. Även om jobbet nu nalkar imorgon så sitter den magiska känslan från bröllopet i.

Ett nyvaket trollrufsigt lyckligt brudpar på bröllopsdagen.
bild 1 (5)

Nygifta!bild 2 (1)
bild 4 (1)

Vi överraskade våra bröllopsgäster med en salsa istället för brudvals. bild 3 (1)Det blir kanske flera  inlägg om alltihop, inte minst ju fler bilder som vi samlar på oss från vännerna och när väl fotografens bilder kommer liksom fotona från de vänner som hade systemkameror med sig till bröllopet.

Vigsel: Turinge Kyrka, Nykvarn
Festlokal: Vidbynäs Gård, Nykvarn
Övernattning: Vidbynäs Gård
Florist: Nykvarns Blommor (Elin Hellström)
Frisör: Gittan Karlsson
Smink: Lina Hanssons Makeup
Fotograf: Malin Sydne
Brudklänning: Mori Lee från Drottninggatan Brud & Fest
Festklänning: lightinthebox.com
Brudgummens kläder: Steens Herrmode
Mat och dryck: Vidbynäs Gård
Bröllopstårta: Tössebageriet

//Lyckliga hälsningar från fru Norrbäck

