Etiketter

, ,

Vill du ta din löpning till en ny nivå? Nu har Urban Tribes by Running Sweden skapat nya möjligheter för löpare från nybörjare till elit att utvecklas inom löpningen. Oavsett om det är tekniken eller konditionen du vill förbättra, eller om du vill ha en push på vägen genom ett individanpassat träningsprogram utifrån dina mål, eller springa med kollegorna på jobbet så finns det något för dig.

Och vet ni vad, ni kan boka mig som PT om ni vill bli snabbare, mer uthålliga löpare. Klicka här. 

Ni kan även anlita mig som coach till företaget om ni i grupp vill ut och ha kul ihop i en timma. Klicka här. 

En timma med mig som PT kostar 1000 kr och jag kommer att vara tillgänglig efter semestrarna i augusti.

Urban Tribes PT Kondition och PT Grupptränare Linn Johansson Norrbäck

 

Jag har själv precis tagit steget och skaffat mig en tränare som jag får träningsupplägg från genom Urban Tribes. Även om jag vet själv hur jag ska lägga upp min träning så är det bra med någon som bromsar, någon som pushar och bidrar med motivation när jag är skadad.

