Etiketter

,

Så är det dags för att uppdatera med veckans träning. Det var ett tag sedan sist nu och mycket har hänt eftersom att jag är mer igång nu. Denna vecka blir lite annorlunda jämfört med min träningsplanering då jag ska köra igång igen som coach med start på fredag, och därför har hela schemat anpassats utefter detta för att inte få två dagar efter varandra med löpning/jogg. Det känns som en relativt lugn träningsvecka med hela två vilodagar och inte alltför mycket betungande (förutom idag tisdag!).

Träningsplanering vecka 33:
Måndag: Jogg 9×4 minuter med gångvila var 4:e minut (blev inte riktigt 4 minuter, ibland 8 minuter, nån gång 2-3 minuter).
Transportcykling 17 km.

Tisdag: 45 minuter Vattenlöpning/Pool running med Urban Tribes.
55 minuter MOJO på SATS.
Transportcykling 15 km.

Onsdag: Styrketräning 45 minuter. Transportcykling 14 km.

Torsdag: 30-20-10 cykelklass på SATS.
ABSolution 30 minuter.
Transportcykling 13 km.

Fredag: Run Pace med Urban Tribes från SATS Stureplan (debut efter skadan!). Totalt 7 kms löpning i ca 6:30-tempo.
Transportcykling 13 km.

Lördag: Långpass 2t immar i form av Cyclingpulse 55 minuter + cykling + 25 minuter jogg.

Söndag: Vila.träning linn hot mojo vattenlöpning löpning styrketräning

Annonser