Helgen blev inte riktigt som tänkt. I fredags började jag snora rätt rejält från att ha blott varit lite förkyld, sedan satte det sig också i halsen, och huvudet kände sig då utanför och ville också vara med, så satte bultande huvudvärk igång. Stundvis illamående och senare under fredagskvällen fick jag också feber och låg helt utslagen i soffan.

Detta satte i även i lördags men bortåt 17-tiden på lördagskvällen så började jag piggna till. Idag mår jag dessutom rätt ok! Det blir dock en lugn dag även idag. Jag blir sällan sjuk med feber och/eller halsont men det är 3:e gången på 4 veckor! Det märks att det har varit valrörelse och mycket annat.

Men, det har ändå varit mysigt att vara hemma. För första gången på evigheters evigheter har jag och mannen haft en helg när ingen av oss har jobbat. En helg med kvalitetstid (även om jag har varit sjuk och inte jättesocial alla gånger), god mat och mycket filmer i soffan när det stormat utanför fönstret. Riktigt höstväder, men också riktigt härligt och behövligt!welcome autumn

