Etiketter

,

Under augusti och september månad blev det inte särskilt mycket bloggande för min del då det var intensivt på jobbet (ni kanske är bekanta med valet till kommun, landsting och riksdag som tenderar att återkomma var 4:e år). Inte heller i juli blev det särskilt mycket då jag ägnade fokus åt allt annat än att vara tillgänglig via dator och telefon.

Men, i och med detta så lyckades jag helt missa att jag under augusti månad blev rankad som Sveriges 10:e bästa löparblogg enligt Cision!bloggtoppen cision linn har ordet linn löpning och livsglädje linn norrbäck

Det här har jag inte alls förvaltat väl med tanke på min frånvaro (+ då 3 veckors bröllopsresa som avslutades i fredags). Men nu får det bli bättring.

Det här är ju en hedersvärd placering som jag naturligtvis måste förvalta. Och jag har ju massor att berätta, dels om min comeback med IF Linnéa och lyckoruset av att springa i regn, liksom om D-vitamin-doser och hur det är att bestiga Afrikas högsta berg. Stay tuned!

 

