Etiketter

,

Igår på lunchen var jag på det härliga ABSolution-passet och fick mig en gnutta sol, välbehövlig vardagsmotion och ett välbehövligt miljöombyte. Träningen för mig blir ännu viktigare när det är mycket runt omkring.

För annars så har det varit väldigt mycket jobb sedan vi kom tillbaka från vår smekmånad. Även helgen ägnade jag åt jobb och idag har jag deadline 10:30 vilket gjorde att jag satt och jobbade igår kväll när jag kom hem.

Igår kväll var jag nämligen på möte på Urban Tribes-kontoret och träffade de andra löpcoacherna som tränar företag. Det var kul att få ett ansikte på övriga men även bra diskussioner. Det är spännande att vara engagerad i ett företag som inte funnits alltför länge men som ändå redan är väletablerat.run happy urban tribes företagslöpcoacher

På bilden är några av företagslöpcoacherna, och dessutom åtminstone 3 stycken f.d. svenska mästare på olika distanser och en f.d. nyzeeländsk elitlöpare.

Idag på lunchen ska jag löpträna ett företag och jag har planerat ett riktigt mustigt pass för deltagarna med lite av varje och med träningsvärksframkallande löpstyrkeövningar. Det ska bli alldeles fantastiskt kul att träffa detta gäng och att få sprida run-happy anda!

Men först, till jobbet och ta tag i det givande utmanande arbetet där. Jag gillar deadlines för den positiva pressen det sätter. Men det ska bli himla skönt med helg sen, och sovmorgon. Jag har många timmars sömn att ta igen.

