Etiketter

, ,

Den här veckan har på många sätt börjat fantastiskt bra. Kanske inte precis stunden jag vaknat men överlag så har dygnets timmar gett mig mycket energi av flera olika anledningar.

Igår så fick jag i ett sammanhang alldeles fantastisk feedback som verkligen lyfte mig till skyarna och boostade mig som person, mitt självförtroende och min självkänsla och verkligen gav mig ett kvitto på att jag är jäkligt kompetent!

Igår skrev jag också på ett nytt anställningsavtal på SATS och bytte därmed från SATS Stadion till SATS Hötorget! Där har jag min löpklass och har även haft min BodyCombat på fredagar (vi får se hur det blir med den) och trivs alldeles fantastiskt bra med cheferna och personalen. Det är riktigt härligt stämning och jag gillar det lösningsorienterade fokuset och värmen! Hötorget är dessutom Stockholms gruppträningspalats och vad passar då bättre för mig som gruppträningsinstruktör än att ha Hötorget som hemcenter?! Det känns jättekul!

De senaste 3 veckorna har varit extremt intensiva för mig på jobbet, det är mycket nytt i och med att vi är i opposition, har nya rutiner och nya ledamöter för att nämna några saker. Det är faktiskt som ett nytt jobb! Men så idag, äntligen, så kände jag för första gången att jag nu ligger i fas med mina arbetsuppgifter. Det är fortfarande väldigt intensivt och högt tempo, men på lunchen gick jag ut, njöt av frisk luft och dagsljus, strosade runt i gamla stan och unnade mig en riktigt god kopp kaffe från Espresso House. Det var som att en sten lyftes från axlar och bröst och jag äntligen kunde andas ut!

Jag har dessutom under dagen fått ett stort paket från medevisalvan.se Medevi ProSalus (kommer mer om det i annat inlägg) vilket är oerhört tacksamt och behövligt!

Och så, som om det inte vore nog, så kämpade jag mig igenom ett 55 minuters cyclingpulse-pass på enbart pannben och när jag kom hem så har senaste Runners World-tidningen dimpt ner i brevlådan. Lycka!lycka runners world livsglädje löpning hälsa hälsoblogg inspiration motivation sats riksdagen

Veckan har börjat med ren lycka, tacksamhet och glädje! (att jag sedan får en vacker kärleksförklaring från maken över telefon, vilket jag visserligen ofta får, ger liksom pricken över i denna dag)

