Etiketter

,

Oavsett om jag kallar det nyårslöften eller bara mål så har jag ändå drömmar och tankar som jag vill omvandla till mål för 2015.

Både för löpningen men även för annat.

Under 2015 vill jag först och främst komma tillbaka till de tider som jag tidigare sprungit på. I och med min långvariga skada 2014 så tycker jag att jag har tappat en del i kondition och uthållighet, men det är svårt att veta då loppen har varit få.

Löparmål:
Springa milen på sub 41 igen. (som Kvantumloppet 2014)
Springa halvmarathon runt 1:31:30 (som halvmaran i Köpenhamn 2014)
Springa milen sub 40.
Springa halvmara sub 1:30.
Springa marathon sub 3:15.
Hålla mig skadefri!
Springa minst 4 mil i veckan (jag siktar på 5 mil, men är nöjd med 4 mil)
FullSizeRender (3)

Andra mål:
Besöka minst 1 nytt land (ska till Tjeckien och springa Prag Halvmarathon i slutet av mars, perfekt!)
Ägna mer tid åt de relationer som betyder mycket för mig
Vara mer närvarande
Ägna mer tid år kvalitativ avkopplingIMG_7451Något jag ägnat tid åt under julledigheten, inte minst när jag var sjuk i halsfluss, är att läsa och rita. Det ägnade jag i princip hela min uppväxt åt (känns det som) och det var så givande och avkopplande. Den positiva tillfredsställande känslan jag har i kroppen när jag läser eller ritar vill jag ha mer av. Jag är fullt närvarande och kan då koppla av.

