Etiketter

, , ,

På fredag åker jag till Lanzarote för en veckas träning, löpning sol och god mat. Allt som en träningsresa, eller ett träningsläger behöver. Och dit åker jag som löpcoach för Urban Tribes i samarbete med Apollo.

Det ska bli fantastiskt roligt att coacha en grupp under en vecka och jag ser framför allt fram emot att slippa all snömodd här hemma. Nu är verkligen den perfekta tiden att åka utomlands tycker jag.

+20 grader i skuggan, morgonjoggar, backträning, intervallpass, långpass, stretching och en del styrkeklasser utlovas.

Jag hoppas även få till ett par egna pass också för att boosta min egen träning när jag nu har chansen att slippa slasket här hemma. Mitt flytbälte ska med också så jag hoppas att jag får jobba på solbrännan och löptekniken i poolen under ett par vattenlöpningspass.

Åh vad det ska bli härligt! bild från apollo hd beach resort

